Previous
Next

Delta Light Nime Ii Trimless Inbouwspot

Referentie 26413 9220 Categorie Inbouwspots
€ 224,65
€ 175,23
Inclusief belasting

Delta Light's NIME II TRIMLESS Inbouwspot belichaamt elegantie en functionaliteit voor binnenverlichting. Met keuzes tussen 2700K of 3000K kleurtemperaturen, en 35° of 52° reflectoren, biedt het aanpasbaarheid aan elke ruimte. De indrukwekkende CRI90 verzekert levendige kleurweergave, terwijl de dimbaarheid (350mA - 700mA) de juiste sfeer creëert. Het ronde, richtbare ontwerp integreert naadloos in het plafond met een zaagmaat van 54mm en inbouwdiepte van 90mm. IP20 geclassificeerd voor binnengebruik, vereist het installatie met toegang boven het plafond. Belangrijk is dat de LED-voeding apart moet worden aangeschaft. De NIME II TRIMLESS Inbouwspot staat voor geavanceerde verlichtingstechnologie en een verfijnde esthetiek, waarbij vorm en functie samenkomen om een uitstekende verlichtingservaring te bieden voor elke binnenruimte.

Lichtkleur
Color Rendering Index
Lumen

Dit product is nog niet volledig. Neem een kijkje bij de accessoires.

Levertijd:

2-3 weken

Grote bestelling of professionele aankoop?

Vraag eenvoudig een offerte aan voor grote bestellingen, zowel voor particulieren als professionelen.  Wij bieden offertes op maat en scherpe tarieven op basis van uw wensen.

  • Productdetails

    Familie NIME
    IP-code IP20
    Gebruik Binnen
    Type armatuur Inbouwspot
    Driver inbegrepen Nee
    Lamp(en) inbegrepen Ja
    Energielabel G
    Verkoopeenheid Per stuk
    1. Levertijd
      De geschatte levertijd staat aangeduid onder de “winkelwagen”-knop. Levertijden worden steeds uitgedrukt in werkdagen en/of werkweken. Weekends en feestdagen worden hierin niet meegerekend.

    2. Gratis levering
      Levering is gratis vanaf €100 in België, Nederland, Frankrijk en Duitsland. Naar andere landen binnen de Europese Unie is levering gratis vanaf €250.

    3. Waar leveren we?
      Wij kunnen overal binnen de volledige Europese Unie leveren. Bevindt je je buiten de Europese Unie? Stuur ons dan een email naar info@lightandshade.be. Wij bekijken dan de verzendmogelijkheden.

    4. Problemen met een levering?
      We doen ons best om te ondersteunen waar mogelijk. Problemen of vertragingen bij de koerierdienst of transportbedrijf kunnen wij niet op voorhand inschatten. Maar we doen het nodige en nemen contact op met de transporteur om zo snel mogelijk te leveren. Als een pakket niet geleverd werd vanwege een verkeerd adres dan is de klant verantwoordelijk.

    5. Meerdere artikelen?
      Heb je meerdere artikelen besteld, dan sturen we ze samen uit zodat je alles in 1 keer ontvangt. Wens je toch deelleveringen? Laat het ons dan zeker weten via email: info@lightandshade.be

    6. Schade bij levering
      Wanneer je bij de levering vaststelt dat de omdoos/buitenverpakking beschadigd is, dan kan je de zending aftekenen met vermelding dat het pakket beschadigd aangeleverd werd. Wanneer de inhoud van de zending effectief beschadigd is, zoeken wij zo snel mogelijk naar een oplossing om vervangonderdelen of nieuwe producten op te sturen. De schade moet ons echter wel binnen 24uur na de levering worden geïnformeerd via email aan de hand van foto’s van het product en de productverpakking. Dat kan steeds naar info@lightandshade.be

    7. Vertraging
      Wanneer een fabrikant ons een vertraging aankondigt, dan proberen wij dat zo snel mogelijk aan je te weten. Wanneer de vertraging te lang duurt, dan kan je de bestelling steeds annuleren.

    1. 14 dagen retourrecht
      Voldoet het product niet aan je verwachtingen? Geen probleem! Als particulier heb je het recht om je bestelling te retourneren binnen de 14 dagen na ontvangst van het product. Wanneer je het product wenst te retourneren, dan kan je ons via email informeren: info@lightandshade.be Opgelet: wanneer je de producten als professioneel aankoopt, dan vervalt het retourrecht.

    2. Hoe terugsturen?
      De producten kunnen binnen 5 werkdagen na kennisgeving teruggestuurd worden in hun originele productverpakking. Het is belangrijk dat zowel het product als de productdoos intact zijn om te kunnen retourneren.
      Tip: gebruik de productdoos zeker niet als verzenddoos.
      Om schade te vermijden raden we aan om de productdozen extra om te verpakken. Vergeet zeker niet om eventueel meegeleverde accessoires en handleiding in de productdoos mee terug te sturen. Het retouradres: Lightandshade, Oostkaai 24B, 8900 Ieper (BE)

    3. Kosten retour
      Wij staan graag in voor de retourkosten wanneer we een verkeerd artikel geleverd hebben. Wij sturen je in dat geval een retourbon op via email. Wacht zeker onze retourbon af, alvorens je het artikel terugstuurt. Wens je het product te retourneren omdat het niet aan je verwachtingen voldoet? Geen probleem, dat kan zeker. De verzendkosten zijn in dat geval voor de klant. Kies zeker voor een betrouwbare koerierdienst naar keuze.

    4. Wanneer kan er niet geretourneerd worden?
      * Indien de retourperiode van 14 dagen overschreden werd.
      * Producten die aangesloten, gebruikt, aangepast of gemanipuleerd werden door de klant.
      * Producten op maat of producten die geen onderdeel uitmaken van ons gamma op onze webshop.
      * Professionele aankopen.

    5. Terugbetaling
      Wanneer de bestelling bij ons binnenkomt, dan controleren wij de artikelen. Wanneer alles er intact en volledig uitziet, betalen we je snel terug. Gebruikte producten of opzettelijk beschadigde producten kunnen we niet terugbetalen.

    Snelle levering

    Professioneel advies

    veilig betalen